Az Isten újabb feladatot adott Szijjártó Péter kommunikációs barátjának

Az Isten újabb feladatot adott Szijjártó Péter kommunikációs barátjának

Kuna Tibor kommunikációval foglalkozó cégei a 2010-es kormányváltással futottak fel.

Kuna nem futsalcsapatból ismeri Szijjártó Pétert, hanem a Fidesz sportkabinetjének titkára volt, akkor amikor a mostani külügyminiszter vezette a testületet.

A Young and Partners, Kuna Tibor első cége 2009-ben még csak 115 milliós bevételt realizálhatott; tavaly ellenben már több mint 2 milliárdot. Dolgoztak többek közt a Miniszterelnökségnek, és a kormány stratégiai partnerévé előlépő cégek is előszeretettel foglalkoztatják Kuna cégéit.

kuna.jpg(Kép: 444.hu)

Szijjártó barátja viszont nem elégedett meg ennyivel és nemrég egy új céget kezdett felfuttatni: a Trinity International Communications Kft. az Index cikke szerint eleinte vattacég volt, amelyet arra használtak, hogy a Young and Partners ne egyedül induljon a tendereken. Tavaly azonban Kuna ezt a céget is a nevére vette, és már 250 milliós bevétele volt. Idén az MVM-cégeinek tenderein szerepelt sikerrel. 

A Közbeszerzési Értesítőből kiderült, hogy a szintén állami tulajdonú HungaroControl Zrt. is beléjük helyezte a bizalmát. A legújabb Kuna-cég 24,75 millió forintért dolgozhat az állami légiirányítóknak.

  1. Sajtóügynökségi tevékenység végzése,
  2. folyamatos kommunikációs tanácsadás.
  3. Kríziskommunikációs kézikönyv válságkommunikációs stábjaiban részvétel biztosítása.
  4. Társasági szintű kérdés-válasz katalógus összeállítása és frissítése.
  5. Belső kommunikációs tanácsadás.
  6. Támogatási kérelmek véleményezése.
  7. A HungaroControl Zrt. támogatási politikájának frissítése

Ez mind a feladata lesz Szijjártó Péter barátja cégének.

De az új Kuna-cég és a  Young and Partners nem csak aprópénzért dolgozik, nemrég nyertesként hirdették ki a Nemzeti Kommunikációs Ügynökség gigatenderén. Az ügynökség 25 milliárdos tenderén három cég osztozhat:

  1. a Rogán Antal szomszédjaként ismert Csetényi Csaba HG360 Kft-je,
  2. a Mindshare Médiaügynökség,
  3. illetve a két Kuna-cég. 

Ma Magyarországon a teljes állami szektor központosította a kommunikációs feladatokat. Ez azt jelenti, hogy nem lehet akárkinek kommunikálni, hanem csak annak, akit erre kiválasztanak, mert a korábbi rendszer kaotikus volt.

Ezt ebben a 444-cikkben (ahol főként vallásos elkötelezettségéről prédikál) mondja Kuna, aki azt is elismeri, hogy 2014-ben úgy gondolta,

neki lefőtt a kávé: befolyásos emberek tömködték az ő kútjait.

Azaz elzárták előle az állami pénzcsapokat, amert úgy vélték, Simicskához kötődik elsősorban. De Szijjártó aztán megmentette.

Ezt azért, mert nekem Isten olyan szolgálati eszközként adta a befolyást, a hatalmat, vagy a hatalomhoz kapcsolódó tanácsadást, az ezzel párhuzamosan járó pénzt, lehetőséget és sikereket, nekem ez a szolgálati eszközöm.

És mondá az Úr: arassatok, ahol nem vetettetek! (Viktor könyve, 1. fejezet, 2. vers)

Facebook Comments