Nemzethalál, afrikai migráncsok árasszák el édes hazánkat, szülj, szülj, szülj, illetve legyél szexis, trendi és fiatalos, siker, siker, siker. Meg, persze, keress sok pénzt a NER-elit segítségével. Két ikonikus videó is megjelent a héten a NER abszurd világáról.
Népnemzeti mente, fájó Trianon, afrikaiak árasszák el édes hazánkat, kontra 590 eurós Givenchi-felsőben feszítő Cilike, az “inspiráló nő” a csináltatott cicijével az Instáról.
Eközött a két nőideál között választhattak a magyar nők a héten, ezt kapták a NER-től.
Az gyerekszülős videót rengetegen osztották meg a Facebookon, vagy azért, mert nagyon egyetértenek vele, vagy azért, mert nagyon nem: a Hozz világra még egy magyart mozgalom abortuszellenes, Magyarország pusztulásával fenyegető videójában Budaházy Edda (a terrorcselekménnyel vádolt Budaházy György testvére) próbál gyerekvállalásra ösztönözni.
A videón szereplő Budaházy Edda és civil szervezete szerint, aki
- harminc fölött még a szüleivel lakik, vagy
- a kutyájával fekszik a kanapén, vagy
- külföldre vándorol, hogy munkát vállaljon,
az feláldozza a nemzetet a kényelme oltárán. A depressziós zene, a sötét tónus, a mente, az irgalmatlan elborult szöveg (külön az „árasszák” szó) annyira abszurddá teszi az egész videót, hogy
ennél kontraproduktívabb nemzésre ösztönző videót talán még sosem láttunk.
Pedig a népesedési probléma valós Európában: az elöregedés, az alacsony születésszám és az abból fakadó munkaerőhiány nemcsak Magyarországot, de szinte az összes fejlett országot sújtja. Hosszú távon a probléma kihatással lesz mindenkire, az egyre kevesebb gyerek miatt egyre kevesebb aktív munkás tartja majd el az egyre több nyugdíjast. Egyelőre nem a gyerekszülés, hanem a bevándorlás és a robotizáció látszik megoldásnak – és bár a kormány tagadja, hogy ezek a folyamatok beidnultak volna, a nyomtatott HVG eheti összesítése pont arról ír, hogy hogyan automatizáják a magyar cégek a termelést, mert nincs elég munkaerő. Nemrég pedig az online verzió szedte össze, miért szülnek máshol több gyereket a nők. Kiderült: pont azért, mert senki nem akar beleszólni a gyerekek megszületésébe, sőt, igyekeznek a nők helyzetét megkönnyíteni – ellentétben azzal, amit a negyedik Orbán-kormány (és az elmúltnyolcév) művel.
Az is jól kiolvasható a videó körüli felhajtásból, hogy Orbán pr-osai megint megtalálták azt a kényes témát, ami
- kapcsolatba hozható a migráncsokkal,
- és így közvetve beleillik az egész mítoszba, amit a Orbán, Fidesz és Magyarország köré építenek,
- illetve megosztja a magyar társadalmat.
Ha ön nem tudná, ön is okozója Magyarország pusztulásának, ha otthon a kanapén egy kutya fekszik (WTF?!) és legalább nem vállalt két gyereket még:
A másik ikonikus videó – ezzel teljesen ellentétes üzenettel egyébként – Rogán Cecília felbukkanása a magyar szépségiparban és a nyilvánosságban. A kétharmados Fidesz-győzelem után nem csak férjét, Rogán Antalt tették vissza a rivaldafénybe (aki az emlékezetes helikopterezős ügy után tűnt el a nyilvánosságból egy időre), de a luxusfeleség is megjelent, méghozzá Sarka Katával együtt. Cecília asszony – ahogy a kormánypárti bulvármédia tolja – TV2-s reggeli szereplésekkel, Zoom-videóval és Instagram-posztokkal támad és mindenhol a sikert, fiatalságot és a szépséget reklámozza. Így “inspirál” a NER-feleségek luxuskivitelben:
A közös a két videóban az, hogy mit nem mutatnak be, amiről nem beszélnek, amihez semmi közük: a hétköznapi magyar embert, aki megpróbál túlélni.
A két videó köszönőviszonyban sincs a magyar nők valóságélményével. Az egyre romló egészségügyi ellátással, az egyre romló oktatás színvonalával, vagy akár az egyre súlyosbodó korrupcióval. Arról sem esik egy szó se, hogy mennyire nehéz egy nőnek manapság gyereket vállalni, vagy akár vállalkozóként érvényesülni (esetleg mindkettő) – ha nem éppen Rogán Antal felesége.
Míg az első videóban szó sem esik arról, hogy a gyerekvállalás mekkora öröm (mennyire magánügy!) és mennyi gonddal jár, addig a második videó arról nem beszél, hogy Rogán, valamint Sarka sem a saját zseniális ötleteik, innovációik, hanem a fideszes kapcsolataik segítségével érték el a sikert. Nem azért lehetnek a NER kiállított modelljei, mert a külső/belső értékeik és kemény munkájuk segítségével lettek azzá, akik. Pontosan az ellenkezőjéről van szó: a NER tette őket sikeressé, termelte ki őket magából – míg több millió másik nőt pedig arra ösztönzött, hogy ne szüljön gyereket, vándoroljon ki, vagy éppen mondjon le a sikeres karrierről a gyerek miatt.
Mindaddig a NER ennyire nyilvánvalóan hülyének nézi a magyar nőket, ennyire nem törődik velük, de megmondja nekik, hogy mi a frankó, addig nehéz lesz őket itthon maradásra, gyerekszülésre, vagy akár Magyarországon vállalkozásra ösztönözni.