Ezek a pénteki hírek, mint csepp a tengerben.
Van az egyik, miszerint Orbán Ráhel a szabad világot választotta. Marbellára költözik, csatlakozik a NER alatt kivándorolt százezrekhez. Ezzel mellesleg nagy ívben köpi szembe apja propagandáját a haldokló Nyugatról, meg hogy Magyarország Európa legbiztonságosabb és legélhetőbb országa, ahová majd özönlenek a bevándorlást elutasító nyugat-európaiak.
Erre Orbán Ráhelből, a férjéből, Tiborczból, valamint gyerekeikből, a nemzetvezető unokáiból is bevándorló lett. (Vagy innen nézve: kivándorló.) A nv. ezenközben
- a hiányzó magyar gyerekeikről értekezik;
- hogy a magyarok feladata a kultúra megőrzése;
- meg az a magyar, akinek az unokája is magyar lesz;
- hogy minden gyerek egy őrhely;
- és a magyarság küldetése a Kárpát-medence védelme.
Ezt Szálasi se mondhatta volna szebben. Ez onnan tudható, hogy pont így mondta. Hacsak úgy nem, hogy közben Andalúziát is a Kárpát-medencéhez csatoltuk. Minden más fake news.
Spanyolország amúgy liberális ország. Legális a melegházasság, nem üldözik a bevándorlókat, nincs rasszista uszítás, szabad a sajtó. És a közvagyont se lopják szét állami irányítással.
Marbella ezen belül igazi multikulturális város: az utcákon afrikaiak, a luxusvillákban arab olajsejkek és az államon meggazdagodott orosz oligarchák, egyben gengszterek.
És most már már magyarok is. Tiborcz ott is belevág az ingatlanokba. A szimata jelzett neki valamit. Fellendülő keresletre számít.
És akkor itt a másik hír: a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítését közel 338 milliárdért nyerte el a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd Építő Zrt.
6 kilométernyi vágányt épít 338 milliárdért. Miközben a valós költség kb. 30 milliárd lenne. Csak példaként: a francia nagysebességű vasút, a TGV speciális vágányainak kilométerét forintra átszámolva 3-4 milliárdért építették.
De hát az a haldokló Nyugat, a jövő Kelet-Európában van. Itt lehet már csak igazán nagyokat kaszálni. Nekünk egy km vágány 50 milliárdba’ van.
Csak a profit 300 milliárd forint. Egymilliárd dollár. Csak a profit. Egyetlen, alig 6 kilométeres építkezésen.
Ezt nevezte korábban Vitézy Dávid, egy másik Orbán-rokon az évszázad beruházásának. És nekik az is, kétségtelenül az évszázad üzlete.
Már a látszatra se ügyelnek. Az egésznek van egy olyan “utánuk az özönvíz” jellege.
- Ha megnyerik a választást jövőre, akkor azt majd úgy tekintik, hogy a nép szentesíttette az ügyletet, és felmentette az ügyészséget az alól, hogy teljesítse a kötelességét, és hivatalból eljárást indítson a feltűnő értékaránytalanság miatt.
- Ha meg elveszítik, akkor legalább ez a pénz is náluk van, és nem kerül a hazaáruló-nemzettagadó-idegenszívűek kezébe.
Az közismert, hogy “amit korrupciónak neveznek, az a Fidesz legfőbb politikája”. A kormánypártok és NER-jobbágyok azzal szoktak “érvelni” a “nemzeti középosztály feltőkésítése” mellett, hogy így legalább magyar kézbe kerül a haszon. A “magyar nemzeté” lesz, és Magyarországon marad.
Pedig dehogy lesz a nemzeté, csak egyes, Orbán-közeli klepto- és kakisztokratáké. És még csak Magyarországon se marad.
A közvagyon magánpénzekké válik, és luxusjacht lesz belőle máltai zászló alatt a Földközi-tengeren, osztrák bejegyzésű magánrepülőgép, helikopter, svájci és szingapúri bankszámla, luxusvilla Dalmáciában, Szardínián és a francia Riviérán.
Vagy a kies Marbellában, ha már itt tartunk.