Kétség sem fér hozzá, hogy a női egyenjogúság kérdése egyre nagyobb hangsúlyt kap manapság. A tehetséges nők támogatásra a Creative Equals 9 híres márka logóját nőiesítette.
A Creative Equals reméli, hogy ezzel befolyásolhatja a munkahelyek nemi egyenlőtlenségét. A szervezet alapítója és Ali Hanan vezérigazgatója szerint a designigazgatók 89,5 százaléka férfi, és ez befolyásolhatja a márka identitását.
Nézd meg te is a Pringles, Monopoly, DreamWorks, és a Schwarzkopf logójának női változatát!
Miss Pringles
Miss Monopoly
Miss Schwarzkopf
Miss Dreamworks
Miss Bic
Miss Bafta
Miss Oscar
Érdekesség, hogy az idei nőnap alkalmából az Mc Donald’s és az MTV is megváltoztatta a logóját, oly módon, hogy az M betűt fejjel lefelé W betűvé változtatta, ami így az angol Women – Nők szóra utal.