Ráhel szembeköpte apja politikáját, Lőrinc 300 milliárdért épít 6 km vasutat

Ráhel szembeköpte apja politikáját, Lőrinc  300 milliárdért épít 6 km vasutat

Ráhel szembeköpte apja politikáját, Lőrinc 300 milliárdért épít 6 km vasutat

Ezek a pénteki hírek, mint csepp a tengerben.

Van az egyik, miszerint Orbán Ráhel a szabad világot választotta. Marbellára költözik, csatlakozik a NER alatt kivándorolt százezrekhez. Ezzel mellesleg nagy ívben köpi szembe apja propagandáját a haldokló Nyugatról, meg hogy Magyarország Európa legbiztonságosabb és legélhetőbb országa, ahová majd özönlenek a bevándorlást elutasító nyugat-európaiak.

Erre Orbán Ráhelből, a férjéből, Tiborczból, valamint gyerekeikből, a nemzetvezető unokáiból is bevándorló lett. (Vagy innen nézve: kivándorló.) A nv. ezenközben

  • a hiányzó magyar gyerekeikről értekezik;
  • hogy a magyarok feladata a kultúra megőrzése;
  • meg az a magyar, akinek az unokája is magyar lesz;
  • hogy minden gyerek egy őrhely;
  • és a magyarság küldetése a Kárpát-medence védelme.

Ezt Szálasi se mondhatta volna szebben. Ez onnan tudható, hogy pont így mondta. Hacsak úgy nem, hogy közben Andalúziát is a Kárpát-medencéhez csatoltuk. Minden más fake news.

Spanyolország amúgy liberális ország. Legális a melegházasság, nem üldözik a bevándorlókat, nincs rasszista uszítás, szabad a sajtó. És a közvagyont se lopják szét állami irányítással.

Marbella ezen belül igazi multikulturális város: az utcákon afrikaiak, a luxusvillákban arab olajsejkek és az államon meggazdagodott orosz oligarchák, egyben gengszterek.

És most már már magyarok is. Tiborcz ott is belevág az ingatlanokba. A szimata jelzett neki valamit. Fellendülő keresletre számít.

És akkor itt a másik hír: a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítését közel 338 milliárdért nyerte el a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd Építő Zrt. 

6 kilométernyi vágányt épít 338 milliárdért. Miközben a valós költség kb. 30 milliárd lenne. Csak példaként: a francia nagysebességű vasút, a TGV speciális vágányainak kilométerét forintra átszámolva 3-4 milliárdért építették.

De hát az a haldokló Nyugat, a jövő Kelet-Európában van. Itt lehet már csak igazán nagyokat kaszálni. Nekünk egy km vágány 50 milliárdba’ van.

Csak a profit 300 milliárd forint. Egymilliárd dollár. Csak a profit. Egyetlen, alig 6 kilométeres építkezésen.

Ezt nevezte korábban Vitézy Dávid, egy másik Orbán-rokon az évszázad beruházásának. És nekik az is, kétségtelenül az évszázad üzlete.

Már a látszatra se ügyelnek. Az egésznek van egy olyan “utánuk az özönvíz” jellege.

  • Ha megnyerik a választást jövőre, akkor azt majd úgy tekintik, hogy a nép szentesíttette az ügyletet, és felmentette az ügyészséget az alól, hogy teljesítse a kötelességét, és hivatalból eljárást indítson a feltűnő értékaránytalanság miatt.
  • Ha meg elveszítik, akkor legalább ez a pénz is náluk van, és nem kerül a hazaáruló-nemzettagadó-idegenszívűek kezébe.

Az közismert, hogy “amit korrupciónak neveznek, az a Fidesz legfőbb politikája”. A kormánypártok és NER-jobbágyok azzal szoktak “érvelni” a “nemzeti középosztály feltőkésítése” mellett, hogy így legalább magyar kézbe kerül a haszon. A “magyar nemzeté” lesz, és Magyarországon marad.

Pedig dehogy lesz a nemzeté, csak egyes, Orbán-közeli klepto- és kakisztokratáké. És még csak Magyarországon se marad.

A közvagyon magánpénzekké válik, és luxusjacht lesz belőle máltai zászló alatt a Földközi-tengeren, osztrák bejegyzésű magánrepülőgép, helikopter, svájci és szingapúri bankszámla, luxusvilla Dalmáciában, Szardínián és a francia Riviérán.

Vagy a kies Marbellában, ha már itt tartunk.

Facebook Comments