Az összes bajai rendezvényt menedzselő Baja Marketing Kft. ügyvezetőjének a lánya lett az 53 millió forintból épült kalandpark vezetője.
Nincs elég attrakció Baján – szokták panaszolni a turisztikai szakemberek. Éppen ezért nem töltenek túl sok időt a városban az arra járó turisták.
Legismertebb rendezvényük a halászléfőző fesztivál, de ez is csak évente egyszer van. Így gondolt egyet a város vezetése, és kalandparkot álmodott a város nevezetességére, a Petőfi-szigetre.
A város jó sokat elköltött a partfal megerősítésére, amihez uniós forrásokat is igénybe vettek, így erre a beruházásra már nem futotta a közösségi pénzből, éppen ezért saját költségen alakították ki a létesítményt.
Először 38 milliót szántak a projektre, majd két lépcsőben 53 milliósra hízott a büdzsé. A beruházást folyamatait nyomon követő, LMP-közeli Súgó Parti Hírek se emlékezett viszont meg arról, hogy a város pénzéből létesített kalandpark vezetője Bócsai Glória lett, aki a minden bajai rendezvényt gründoló önkormányzati cég, a Baja Marketing Kft. ügyvezetőjének, Bócsa Barnának lánya.
Arról nem lehet tudni, milyen díjazásban részesül Bócsa Glória, de a papa felügyelte tévében mosolyogva nyilatkozott még a nyitás előtt a nagyszerű attrakciókról.
pelikán józsef
(Kép innen)