Így lehet eladni a tripla áron közönséges nasikat

Így lehet eladni a tripla áron közönséges nasikat

junk-food-rebrand-dan-meth-5-58b529add645e-png_880.jpg

Hihetetlen, milyen hatást vált ki, ha bizonyos élelmiszerek csomagolását újragondolják. Elég egy fenszi doboz, egy vintage stílusú papírzacskó, valami kreatív, alkalomhoz illő, vagy vicces kivitelezés,a lelkes vásárlók pedig ugyanazért a hétköznapi kajáért így simán kifizetik a tripla, vagy akár tízszeres árat is. 

Eper szívformában

Valentin-nap környékén láttam több helyen is szív alakú papírdobozba csomagolt epret. A pár szem gyümölcsöt, mondnom sem kell, milyen szorzóval tudták eladni.

heart-shaped-box-for-fruit-packaging.jpg

plastic-golden-heart-shape-strawberry-containers_jpg_350x350.jpg

Bugyis barackok

Illetve talán mindannyian emlékeznek ezekre a jópofa barackokra is, amelyekre egy nagyon kreatív és nagyon jó üzleti érzékkel rendelkező árus adott bugyikat:

peach-in-panties-black-mesh.jpg

 buttpeach.jpg

Ajándék hipstereknek

Dan Meth művész a legnépszerűb amerikai nasik csomagolására talált ki új dizájnt. Ebben a formában még ajándéknak is kitűnőek lennének ezek az egyszerű inni- és harapnivalók.

junk-food-rebrand-dan-meth-6-58b529b17662a-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-5-58b529add645e-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-1-58b5299f00930-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-2-58b529a3ca9f6-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-3-58b529a6d764e-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-4-58b529aa2cc88-png_880.jpg

junk-food-rebrand-dan-meth-7-58b529b3f3ec6-png_880.jpg

Facebook Comments