A betörők nem kattintanak, hanem a kattintásokért járó pénzt zsebelik be, az sokkal jobb módszer

A betörők nem kattintanak, hanem a kattintásokért járó pénzt zsebelik be, az sokkal jobb módszer

Nem lett sikersztori a nemzeti médiahatóság tudatformáló kampánya. A Kálomista Gábor producer által legyártott 10 fikciós rövidfilm a gyerekek tudatos nethasználatát volna hivatott segíteni, de

nem kíváncsi rá a kutya sem.

Negyvenegymillió forintért gyártott 10 fikciós rövidfilmet a Megafilm Kft, Kálomista Gábor producer cége. Mint arról korábban beszámoltunk, többek közt a betörőktől óvná a médiahatóság a családokat a kissé bugyuta filmekben.

  1. Az egyik kisfilm arra próbálja fölhívni a figyelmet, hogy nem tanácsos közösségi oldalakon kérkedni például egy új tévével, mert a csúnya betörő bácsik meglátják, és kirámolják a lakást egyéb értékeinkkel együtt.
  2. Egy másik arra int, hogy nem szabad lejárató videókat megosztani az iskolatársakról.
  3. Egy harmadik attól óv, hogy a valóság helyett a virtuális térben éljen a gyerek szociális életet.

kg_1.jpgKorábban a Nemzeti Média és Hírözlési Hatóság azt közölte az Egyenlítő Bloggal, hogy

AZ NMHH UNIÓS FORRÁSBÓL A MÉDIATUDATOSSÁG, A MÉDIAÉRTÉS TERJESZTÉSE, ÉS A MÉDIA HATÉKONY ÉS BIZTONSÁGOS HASZNÁLATÁNAK ELŐSEGÍTÉSÉRE, AZ EZZEL ÖSSZEFÜGGŐ SZÜLŐI, TANÁRI-OKTATÓI FELADATOK TÁMOGATÁSÁRA FIKCIÓS FILMSOROZAT KÉSZÍTÉSÉRE HIRDETETT MEG NEMZETI ELJÁRÁSRENDBEN LEFOLYTATOTT NYÍLT KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁST.

A versenytárs nélkül diadalmaskodó

Kálomista 10 filmjét eddig kevesebb mint 7 ezren nézték meg.

Vagyis a médiahatóság Youtube-csatornáján

 egy kattintás eddig 5800 forintba került. 

Facebook Comments